STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: puisi cinta yang lahir dari hati seorang perempuan ..

Thursday, December 8, 2011

puisi cinta yang lahir dari hati seorang perempuan ..

adaptasi cinta sejati merungkaikan beribu erti kebahagiaan. Mungkin dulu cinta hanyalah maenan hidup namun kini cinta adalah kekuatan hidup. Bersinambungan dengan hidupku adalah dirinyea , bersemadi dalam diriku adalah dirinyea dan hidupku juga hidupnyea . namun itu semua beransur-ansur sedikit demi sedikit. Semakin usia meningkat semakin matang kami bersama . aku mungkin bukan yang sempurna , bukan perempuan yang dpt memberi KEBAHAGIAAN sepenuhnyea tapi AKU ADALAH PEREMPUAN yang akan mewarnakan buku seseorang dan kini aku pilih untuk mengejar kebahagiaanku bersama MUHAMAD FAQIH BIN HUSSIN .
restu keluarga amat penting dan kali ini KAMI direstui dan KAMI JANJI kami tidak akan mensia-siakan restu itu. Sungguh , kami berdoa agar kami dapat bersama mengejar kejayaan bersama dan menjalani liku-liku hidup bersama selamanyea.

Waaah ! gilea pergh ayat aku , tapi tapeala . aku mungkin bukan penulis yang terbaik tapi aku sentiasa mencuba dan mencuba kerna aku tahu aku manusia biasa yang perlu berusaha untuk mendapatkan sesuatu .


ini adalah sebahagian kenangan kami bersama . sewaktu aku merancang melakukan surprise bufday party utknyea . dan diea juga lakukan bendea yang sama dan bagiku surprise yang FAQIH lakukan adealah yang TERBAIK . bak katenyea BEHHHH :) haha !






kitea mungkin selalu bergaduh dan tersalah faham namun andai kitea dapat lihat dengan pergaduhan itulah merapatkan kitea lagi .

sayang ,

percayalah , jika cintamu milikku , aku akan selalu setia kepadamu sepanjang usiaku . PERCAYALAH <3

dan takkan kau rasai indahnyea cinta andai tiada cinta untuk yang ESA .

semoga kitea kekal selamanyea :)


sekian ,

coretan ikhlas daripada puan temutt ! *grrr, memandai jea berPUAN sekarang :)

2 comments:

  1. I love you as much as u love me, as long u want me. as it is forever dear. :)

    -Faqih-

    ReplyDelete
  2. wah kak sue..btw smoga hubungan korang berkekalan..amin~

    ReplyDelete