STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: happy birthday AMALYN my sweetheart .

Tuesday, December 13, 2011

happy birthday AMALYN my sweetheart .

ALLAH selamatkan kamu
ALLAH selamatkan kamu
ALLAH selamatkan NUR AMALIN
ALLAH selamatkan kamuu ~

Happy birthday to my beloved bestie NUR AMALIN BT KAMARUDDIN .

assalamualaikum .

dear legend ,,

Semalam aku dan kakakku merancang satu surprise party untuk AMALIN . maka , kami berpakatlah bersama MAMA, ADRINA & PENY . selama aku bersahabat baek dengan amalin , aku x pernahp0n buat surprise party untuk diea tp diea da banyak kali buat untukku maka aku rasa bertanggungjawab nak mengHAPPYkan diea.
Dulu , aku selalu buat surprise party untuk kengkawanku . aku engat dengan menghappykan di0wam , di0wam akan mengahappykan aku balik tp hampeh. Bak kata 0rang tua SEPERTI MENDUKUNG BIAWAK YANG HIDUP ! k0rang tikam aku dari belakang ! seri0usly , aku mungkin da maafkan k0rang tp bekas calar2 k0t0r yg k0rang calarkan akan tetap menjadi parut berbisa. Aku BENCI kawan macam korang !!

Selepas aku DITIKAM dari belakang oleh KAWANKU sendiri , aku TIDAK lagi menceburi bidang surprise lg . x sanggup aku ! tapi demi NUR AMALIN aku memberanikan diri sekali lagi untuk berdepan dengannyea lg dan aku tahu pilihan aku kali ini AKAN MENJADI SUATU KENANGAN YANG PALING INDAH BUAT AKU DAN AMALIN 

S0 , pr0jek itu bermula lepas aku balik dari test undang-undang . ehem , AKU LULUS *sajea nk memeRASANKAN diri ! (ehh , budak2 jangan tiru ayat aku . broken malay./ hahahha)

Kak ijah da buat kek dari pagi lagi , pada malam tu baru aku tiup bel0n . ahax ! gilea k0tt , p0m p0m bel0n pecah p0m lagi pastu pecah lagi pastu p0m lagi ~ hahaha ! behh walaupun gilea takutt ! >.< then , aku baru engat yang aku belum lg buat card untuk malyn s0 akup0n cepat2 ambik semula PERKAKAS untuk melukis dan for the first time lepas SPM aku bukak balik alat tulis aku. Kelam kabut jadinyea bilea barang2 betaburan . haha !

p/s : kesian kt encik faqih sebab xlayan diea dgn lekl0k smalam. S0rry syg , bz buat persiapan untuk my bestie 
tepat jam 11.40 kamip0n bert0lak ke rumah amalyn . bedebar debar hati rasa , macam nak mencuri p0n adea. Haha ! sampai jea depan pagar , aku terus call mama .

aku : mama , aya sapa d0s niey . buk0kla pagar (dalam keadaan berbisik. Kenapa aku berbisikp0n x taw sedangkan aku berada atas kereta,. Ish , suraya suraya …. )

mama : 0kay , mama buk0pp ( separa berbisik < 0kay , mama memang patut berbisik ! ahhaha )

then mama letak .

aku dan kak ijahp0n masuk dalam rumah , kami masuk menyelinap . kereta tidak berlampu agar kehadiran kami x disedari AMALIN ! haha ~ pastu , aku >mama>kak ijah>danieal bersek0ngk0ng membawa masuk KEK , BELON dan MACAM-MACAM LAGI . semasa kami sedang asyik membawa masuk barang2 tersebut

tiba-tiba …

danial : ma ! ma ! malyn ma !! malynn !!!!

mama : nusukkkkkkkkkkkk aya ijah !

aku n kak ijah terus senyap . haha . 5 minit cmtu malyn masuk bilik lagi. Gilea takut x menjadi ! ahhahaha

selepas siap segalanyea , kamip0nm hanya menunggu tepat jam 12 pagi .
setibanyea 12 am , 13.12.11 . danial , adrina n penyp0n membawa AMALIN masuk ke dalam bilik dan


HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO AMALIN,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU 


Yeaaaaayyy ! alhamdulillah , menjadi !

Amalin sangat terkejut sebab aku tipu diea , aku cakap AKU PERGI KEMBOJA , FLIGHT KUL 10 . hahaha !
Memang mama , aku , peny , adrina , danial n kak ijah KAKI KELENTONGLAA . memang mati2 malyn kena tipu. S0rry sayang , but tipu kali ni tipu sunat. Hehe


T0 my malyn ,

S0rry sayang . saya da cuba buat yang terbaik untuk awak. Saya sayang awk sangat2 . saya harap sangat awak dapat jadi bestie saya forever ! saya nak awak jadi pengapit saya ngan faqih nanti .
H0pe awk dpt result spm yang gempakk ehh . kitea samea2 berusaha untuk menggembirakan parents kitea .
Dan sayang , saya pasti AWAK AKAN JUMPEA JODOH YANG TERBAIK NANTI . lupakan yang keruh ambik yang jernih.
BESTIE FOREVER NUR AMALIN KAMARUDDIN.
0ne m0re time , HAPPY BIRTHDAY MY SWEETHEART , amalinSUGARBABY <3



p/s : ni adalah sebahagian pic yang diambil , banyak lagi act ~ hehe . 0hh lupa ,

1st malyn kenea aesin
2nd TEPUNG
3rd AIR
4th TELUR !

hahaha ~ semua macam ZOMBIE PENGKALAN CHEPA semalam ! hehe .









Sekian ,
Coretan dari PUAN TEMUTT <3

No comments:

Post a Comment