STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: BESTIE

Monday, December 5, 2011

BESTIE

dear legend ,

assalamualaikum.

hari ini merupakan coretan kehidupanku selepas tamat SPM sehinggalah aku dapat result.

semoga anda anda tidak bosan pabila membacanyea >.<

ehem..
xsangka aku dpt jugak habiskan seharian hari ini bekerja di MONALIZA MASTURA ENT. SDN. BHD. dgn jayanyea. alhamdulillah :) credit to WAN JEFFERY & CHE ZARINA atas paksaan itu . saya BAHAGIA ! hahahah . tadeala , best jugak kjea dpt banyakkkkk pengalaman !

bermula dengan air mata dan berakhir dengan seribu satu kenangan . mungkin aku tampak kuat pada pandangan orang namun aku wanita biasa yang x lari dari air mata. beribu air mata sudah keluar hanya utk mendapat kebahagiaan dan yea aku sudah kecapinyea perlahan lahan. dalam tangisan aku tersenyum kerana aku tahu aku BAHAGIA .

ini adalah kebahagiaan ku , tolong jangan rampas mereka dari hidupku. bestie FOREVER <3



bersama mereka membuatkan aku terkesima , aku terkaku bersama mereka . melihat jam yang berllau begitu pantas membuatkan hatiku menjadi marah

kenapa masa mencemburui waktu kami bersama? , detik hati kecil ku..

utk pengetahuan korang , sebelum kami bersma KAMI SEBENARNYEA SALING BENCI MEMBENCI antara satu sama laen sehinggalah suatu ketika ALLAH menyatukan hati kami untuk menerima antara satu sama laen. sehingga kini aku tidak percaya yang mereka bestieku. sungguh , dulu kami sentiasa mempunyai perasaan yg kurang enak antara satu sama laen namun

ini cerita kami . cerita yang akan buatkan kami rasa malu seandainyea putaran kisah lampau kembali. sungguh , kami belum MATURED ketika itu dan sekarang agaklaaaa.. hehe :D

lagenda kami seolah olah seperti ombak langit .

pada waktu pagi , langit sungguh tenang memaparkan biru yang tiada tandingannyea .
pada waktu tengahari , langit seolah-olah menikam kami. sungguh panas tidak terhingga sehingga kadang kala menyakitkan kulit dan menghitamkan kulitku yang agak putih ini. (kembali kepada asal , memuji diri sendiri. hehe)

pada waktu petang , langit tersenyum . senyumannyea membawa kepada perbagai warna yang bagiku ketika itu warna yang tidak dapat ditandingi oleh gunung, tanah, hujan, salji , bukit dan apea sahaja. diea yang paling superb bagiku , auwww !

dan

pada waktu malam , langit gelap menyembunyikan kebiruaan itu.

yea . itulah kami.

kontranyea kami ialah pada awal pekenalan kami , kami saling MENGUKIR SENYUMAN seperti waktu pagi yang menenagkan. pada pertengahan kami mula MEMBENCI ANTARA SATU SAMA LAEN seperti tengahari yang menikam kulit kitea . pada kemuncak pekenalan kami , kami mula MEMAHAMI ANTARA SATU SAMA LAEN. kami mula MENYEMAI CINTA KAMI seperti petang yang mengindahkah hari-hari kitea dengan langitnyea yg sungguh cantik itu. DAN persahabatan kami mula stabil hari demi hari hanya kerana satu ikatan CINTA yg dianugerahkan oleh ALLAH kepada kami seperi malam , langitnyea yang hitam menggambarkan perbagai erti kehidupan. kami mula mengenal antara satu sama laen , dari hati ke hati dan dari mata ke mata. yea , kami sayang kami <3

haha ! apea yg aku merepek ini >? sabar jea la. tapi sungguh , aku sayang BESTIEku <3

mwuaaaahh utk korang !

p/s : doakan aku x bosan berada d bengkel esok walaupun aku tahu aku akan BOSAN GILEA BAB ! hahaha *_^

sekian ,

coretan cik temut yang da abis SPM ! yeaay ! <3 <3

No comments:

Post a Comment