STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: alhamdulillah :)

Sunday, December 11, 2011

alhamdulillah :)


assalamualaikum ,

dear legend .

hari niey pulak aku nak cerita pasal kesedihan dan kepiluan aku semasa aku bekerja.

Ya Allah , sungguh pilu rasa hati bila melihat dompet salah seorang pekerja d keday tempatku bekerja KOSONG. Aku terkesima bila mengetahui pekara tu. sungguh , law lihat muka aku time tu memang KOSONG, melayan jiwa yang lara . AKU PERNAH HIDUP SUSAH dan AKU TAHU BAGAIMANA HIDUP KAIS PAGI MAKAN PAGI KAIS PETANG MAKAN PETANG. kesian di0wam ,
maaf semua sue x taw yang korang memang KOSONG tgh2 bulan niey sue x abis2 mintak korang belanjea sue. sorry :(

rasa bersalah ku mencengkam diri , menegetahui aku tersilap tanyea membuatkan aku bermonolog sendiri. aku kembali kepada asal diriku , ketika aku susah dahulu sehingga mataku mula berkaca ingin menitiskan air mutiara. alhamdulillah, aku kini sudah selesa, namun dalam selesap0n aku sentiasa beringat HIDUP MACAM RODA , ADAKALA KITA NAIK DAN ADA KALA KITA TURUN.

niatku untuk makan ice cream menjadi tersekat pabila aku melihat kesusahan hidup orang laen. x gila aku rasa kalau x makan ice cream kan ? jadi aku pilih untuk beli sesuatu yang mengenyangkan diorang. hope diowam dpaat bekerja dengan baek dan semoga rezeki mereka dan aku sama-sama dberkati dan dimurahkan oleh ALLAH SWT.

terima kasih Ya Allah kerana menyedarkan diriku ini , alhamdulillah atas segalanyea :)

No comments:

Post a Comment