STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: CORETAN 6 DEC

Tuesday, December 6, 2011

CORETAN 6 DEC



assalamualaikum ,

dear legend..

hahahaha . gelakla aku macam PONTIANAK ! < kenapakah ?

yeaaahh. semua disebabkan HARI INI !

hari niey aku mula belajara kereta d KOTARAYA , sungguh, BEST ! walaupun gilea mengantuk sebab belajar undang-undang . nasib baeqlah aku ada kawan-kawanku. DURRAH , besamea c'DURRAH aku dapat mengimbau kembali kenangan aku masea dlu dan banyak cerita cerita yang aku ketinggalan dberitahu, SERONAK *bab kata ckguku. haha*

0hh btw , hariniey KOTARAYA macam da jadi pekampungan ZAINAB sebab ramai aku jumpea budak sekolahku kt sanea, rasa cam reunionp0n adea. hehe . GEMPAKK !!

LUSA aku akan adea test dan jika LULUS aku akan ambik LESEN L next week , yeaahh ! x sabar raseanyea nak bawak kereta !

anda anda , please d0akan saya LULUS dengan CEMERLANG k ? mekasihh ! :)

No comments:

Post a Comment