STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: :)

Tuesday, May 31, 2011

:)

alhamdulillah.

inilah tata roda hidupku. kegembiraan dikecapi walau kami masih belum bersatu, namun senyuman yang dahulunya singgah di bibirku menghilang kini telah kembali. alhamdulillah atas segala-galanya




hari ini adalah hari terakhir kelas tambahan. ntah mengapa hati berasa sayu untuk meninggalkan rakan-rakan mungkin merekalah penguat diriku saat aku layu. belayarnya aku meninggalkan suasana sekolah untuk 1 minggu lebih membuat aku terskima, ya , aku diuji dengan adengan diri ku sediri. di sinilah bermulanya hidupku sebagai one of the SPM CANDIDATE 2011.

kapal layarku kini telahp0n dibaiki untuk aku belayar dengan arah tuju yang betul dan aku yakin aku pasti sampai di destinasi pilihanku. akan ku pecut sepecut pecutnya hanya untuk memastikan aku diriku di sana :)

marilah sama-sama kita belayar mengejar impian kita , seandainya kita masih tidak tahu untuk belayar JANGAN CEPAT MENGALAH ! BERANI MENGAMBIL RISIKO belayarlah , masih belum terlambat untuk kita cuba .. berdoalah agar angin yang membawa kapal layar kita laju dan membuat kita sampai d destinasi tepat pada waktunya.

salam sayang buat semua ,

cik temut yang kembali senyum :)

No comments:

Post a Comment