STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: kehidupan d palam

Friday, July 13, 2012

kehidupan d palam


assalamualaikum , dear legend . how are you ? are you okay ? errr , sorry sbb da lamea x update awak. sorry taw ~ kitea sayang awk . hehe :D

hyea k0rang ,
mesti pelik an sbb ak x update langsung st0ry pasal palam an ? well , malam ni ak update skit sal kehidupan aku begelar university student.

ehem..
bermulanya aku sebagai pelajar palam ini pada 2 jun 2012 dan hari ini 13 July 2012 bermakna suda sebulan ak kat sni. nak ckp bosan ,x bosan. nk ckp penat . YES ABSOULUTELY SANGAT PENAT ! tapi dalam kepenatan itu terselit seribu satu kehidupan suka dukaku d university ini.

ini ada sedikit sebanyak pic yg kawan aku ambik , jemputlah menjamu pic kami :)
*btw, td ak upl0ad pic pastu diea jadi tebalik, s0 k0rang tgkla pic ni dari bawak eh. mekasih3 :)



haaa , ni lecture hall kt dkf 4 law x silap . time ni kami ada gap yg xlah panjang sangat s0 bef0re start kelas kami beseronok dulu dalam hall ni. kit0wam kt cn duduk ikut gr0up taw s0 f0r my ehem ehem , jangan jeles taw . heeeee ^,^


again ! pic kami lg . memperkenalkan . yg tudum kelabu itu nama diberi INTAN, tudung biru NAJIHAH , bju itam speck itam ZAIM , bju itam kt belakang zaim ialah SYAHIR dan lelaki kt belakang yg x berapa nk sopan tu ialah AMIN :)


ni semua budak kelas aku . 0wh , lupea nak ckp aku gr0up C1. adea 31 sebenarnyea tp 3 0rg da kuar s0 skam adea 28 0rg :(


ni kt lab chemistry .
memperkenalkan , perempuan di sebelah sana bernama AZRA .dari sebelah kiri , ACAP>SYAHIR>HAKIMI


haaa , utk pengetahuan k0rang ni jelaa kumbang lam kelas kit0wam . adea 9 0rg semuanyea ~ dari kiri , ACAp>KIMI>SYAHIR>ZUL>AZHAR>ZAIM>AMIN . lagi 2 0rg tu kt laen .



aku yang perasan cute ini bersama pen0l0ng rap , NANA dan kwn segr0up ak SALSABILA


inilah suri2 yang sentiasa menyerikan C1 . dari kiri , FYQAH>SJ>NAJIHAH>INTAN>SALSA>NANA.

yang ni macam biasala BUAT-BUAT kerjea sedangkan bendea da siap. 0kay , ak akui kami memang perasan :(

yang ni lawa kan ? aku sukea pic ni ~

ni palam dari tingkat 7 law x silap . dari bilik rehat perempuan . gilea x ? hari2 ak naek tangga yang CANTIK tu . euwww ~ hahaha

dan itulah semua picture2 yang aku dapat serikan utk k0rang :)
take care k0rang semua. d0akan ak untuk 1st test ak nanti ~

last2 ,

Never Blame any Day in Your Life.
Good Days Give you Happiness.
Bad days Give you Experience.
Both are Essencial in Life.

sincerely ,
cik temut SJ ^.^

No comments:

Post a Comment