STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: kenali kawan2ku ~ aktiviti2ku *_*

Thursday, July 19, 2012

kenali kawan2ku ~ aktiviti2ku *_*


assalamualaikum ,

dear lagend..
xtaw kenapea hari ni rasa nak update je citea sal diriku. ntah, mungkin hatiku bercelaru lantas mahu meluahkan kt lagend. hehe ^,^

k0rang ,

hari niey 19 july 2012 bemakna seminggu lagi TEST 1 , sebulan 17 hari da kt PALAM dan 2bulan lagi FINAL . 0k, thats it !

FULLSTOP .

well k0rang , setelah sebulan lebey ak dan semua pelajar uitm but kad matrik hari niey barulah aku dpt pegang n tgk kad matrik aku. 0k , t0 be h0nest . picture aku x lawa ! huwaaaa :(
siapakah yang patut dpersalahkan ? diri sendiri atau cameraMAN ? 0kay. CAMERAMAN yang salah ! sekian *sedapkan hati. hehe




see, x lawa kan ? tetibea muka aku jadi panjang ! err err =,= . ahhaha



ni kt lecture hall , biasala . aku memang gilea camera ~ semua bendea nk tangkap gambar. perasan nk jadi model tp ketinggiAn x cukup. 0ps ! hahaha


k0rang k0rang ! ni la h0usemate aku . tempat ak bermanja bila aku rindukan keluargaku d kelantan. dari kiri : ALYAH>AIN*roomate*>MIA>ZAF>IERA . adea 2 0rng lagi actually tp time ni di0wam x bersama s0 kirea di0wam tadea lam senarai la . hehe :D

haaa.. ni lak farewell party untuk kawan aku NADYA . diea b0ley g intec . s0 ni first time kt0wam gather dan makan bersma ~ alhamdulillah , semua bejalan dgn lancar even adea s0mething yang xpuas hati . tp ABAIKAN.


ni gr0up bi0 aku. adea lg 2 0rang iaitu DANISH + KIMI . 0uhh lupeala , ICHE' p0n tadea. hehe


ni la kt0wam . untuk pengetauan k0rang . ni laluan ke bilik BKA . s0 sementara menunggu nk masuk kelas kt0wam lepak kt luar dlu dan inilah yg tejadi. hehe


ni kt bilik rehat perempuan . mcm biasa KAMI PERASAN BUAT KEJEA instead 0f x. hehe *semua kalut nk siapakan lab rep0rt sbb kenea submit es0k. lalala ~ kami mmg sukea buat kejea last minute.





dan last but n0t least , ni lah sahabat sejati aku . errr , sejatilah sangat ~ *tangan atas bahu , mata pandang atas. hhahha
dari kiri AQILAH>AYUNI . qylah ni mmg dari f0rm 1 lg kt0wam rapat n yunie ni bru jea kenal last year tup0n sbb err err diea bakal spupu ipar aku. hehe ^,^

just wanna say that love is not about how much of a romantic day that we spent together, but about the quality of each of the days of our romance with them. My friends are a part of my heart so I do not want to love someone else Because I understand you as I understand feeling that is inside my heart .


sincerely ,
cik temut SJ ^,^

No comments:

Post a Comment