STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: salahkah ?

Saturday, October 8, 2011

salahkah ?

assalamualaikum.

maaf , coretan yang ditulis ketika angin tidak berapa baik dan mata mengalirkan airnyea ..

ya. aku memang tidak layak untuk begembira. bila aku gembira pasti adea saje yang menghancurkan kegembiraanku itu . salahkah aku untuk senyum ? salahkah aku untuk terus ketawa gelak macam orang lain ? aku juga manusia biasa . aku berhak untuk bahagia ! teruk sangatkah aku ini ? aku redha dengan segalanyea namun pda masa yang sama aku terkesima. letih menghadapi semua ini . aku pasrah . ya, aku pasrah menghadapi semua ini. just let it go with the flow. yea , memang senang untuk berkata-kata .

ahh ! berikan aku peluang utk terbang kembali . aku juga mahu rasa angin sep0i-sep0i yang mengibaskan diriku . INI TIDAK ADIL BAGIKU ! yeaa , semua ini tidak adil ! bagiku rasa angin terbang bersama burung-burung ~ aku ingin bahagia ! tolongla , bebaskan diriku daripada segala belenggu kehancuran dan kesedihan ini !

No comments:

Post a Comment