STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: pasrah :)

Friday, October 7, 2011

pasrah :)

assalamualaikum.

dari mata turun ke hati. dari hati terdetik cinta. semenjak kau hadir dalam hidupku. tiada lagi duka yang tidak dapat aku tepis berseorangan. kini aku semakin kuat bersamamu. tika aku berduka, tika aku menitiskan air mataku. kau di sisi ! kau yang memberi rasa. kau yang ilhamkan bahagia hinggakan aku terasa indah.

maafkan diriku kerana akau tidak sempurna. aku hanyalah beban bagimu. namun dalam duka aku menghargai cintamu. kerana kejujuranku aku mencintai dirimu sepenuh hati , merindui dirimu sepanjang masan dan aku cuba untuk memilikimu hingga akhir hayat. hanya dirimu yangku damba, hanya kasihmu yangku perlu dan hanya dirimu buatku bahagia.

indah. ya, sungguh indah bila bersamamu. bila suaramu bergema di telingaku membuatkan aku terhenti dgn serta merta. saat itu, aku terfikir. DIALAH LELAKI ITU , DIEALAH YANGKU CARI DAN DIEALAH SEGALANYEA ~

instead of smiling I'm dying .

Sungguh aku senyum , senyuman yang menmpakkan diriku bahagia dan ceria namun dalam senyumanku itu tercoret seribu kedukaan yangku sorokkan. bukan aku mahu semua duka ini bersamaku namun inilah kehidupan kitea. layang-layang yangku lepaskan dahulunyea kini bertembung kembali namun layang-layang ini tidak sama tuannyea. kali ini manusia yg berbeza.

walau banyak manap0n layang2 yang aku terpaksa musnahkan aku tetap gembira dan bahagia kerana aku diriku kini sudah jauh matang. cumea, tangisan yangku luahkan itu sebenarnyea fantasi yangku buatkan jadi realiti.

andai kata dengan menangis dapat menenangkanku maka aku akan menangis sepanjang masa sehingga aku rasa puas dan ya , itu yang aku buat ! aku menangis sehinggakan aku terasa lemah yang amat sangat. aku xmampu lagi menjadi kuat. ntah mengapa begitu teruk hentakan jiwa ku kali ini.

cukupla setakat ini aku coretkan , aku letih dan penat utk hadapi semua ini . terima kasih atas sokongan yang padu dari semua pihak terutama sekali MR.BUBU <3

sekian,


Cik Temut yang PASRAH.

No comments:

Post a Comment