STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: BAHAGIA :)

Wednesday, August 10, 2011

BAHAGIA :)

assalamualaikum ,

aku masih belayar mengembara kehidupanku yang kian jauh dari fantasi , kadang-kadang aku terkapai-kapai menanti seribu jawapan . aku terkesima . aku terduduk apabila aku diiktirafkan sebagai PEMIDATO TERBAIK ~ aku tersenyum puas bila namea SMK ZAINAB 1 disebut sebagai JOHAN BAHAS PIALA YB DATUK HJ MD ALWI baru-baru ini. sungguh, aku suda lamea tidak mmengonlinekan diri maka baru kini aku dapat mencoretkan kegembiraan yang aku dan rakan-rakanku kecapi setelah beribu air mata jatuh berderai semata-mata mahukan tittle JOHAN :)


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=209850709065459&set=t.1673101633&type=1&theater

dalam link itu terselit seribu satu kenangan yang merobek jiwaku :)

bahagia. yea itu tajuk yang sesuai mungkin ~

dalam hidup aku tak pernah terfikir yang aku akan jadi begini gembira , kerana apakah ? semua ini kerana anugerahNYA kepadaku yang tidak ternilai . sungguh akan aku jaganyea sebaik mungkin kerana aku tak sanggup kehilangan anugerah yang BERATUS BERIBU BERPULUH BERJUTA DAN BERMILLION lebih beharga dari segalanyea ,,

kehidupanku kini lengkap dengan segala RESTU dari orang sekelilingku.. aku bahagia dengan apa adanyea ~ kebahagian yang dikecapi harapnyea tidak akan musnah walaupun dengan seganas manea tsunamip0n kerana sudah ku bentengi jiwaku dengan ketaqwaan kepadeaNYA ~

selamat berpuasa buat semua dan selamat bergembirea dan berbahagia dengan apea yang kitea miliki KINI dan SELAMANYEA <3


sekian ,

*cikTEMUTyangBAHAGIA*

2 comments: