STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: cinta :)

Thursday, August 18, 2011

cinta :)

assalamualaikum ,

hari ni 19 AUGUST 2011 , memberi seribu erti bagi saia .. pada hari ini saia sedar erti KEBAHAGIAAN yang suda lama saia inginkan ~ kini hidup saia terlalu bahagia dengan semua 0rang yg berada d sekeliling saia

semalam 18 AUGUST 2011 saia bersama teman teman saia telah menghancurkan dapur rumah WAN JEFFERY :) kami TERancang , TERpergi , TERbeli , TERmasak dan TERmakan ~ yea ! smalam kami berbuka puasa dengan masakan kami sendiri , seri0usly kami sampai rumah dari tesco pukul 5 dan sesampainyea kami , kami terus ke dapur dan dan terus memotong apea yg patut. KAMI TAKUT GILEA TIME TU SBB KAMI RASA TAK SEMPAT UTK KAMI SIAPAKAN MAKANAN UTK BERBUKA JUGA UTK DINNER MALAM TU .. namun dsebabkan kegigihan serta semangat berpasukan yang tinggi alhamdulillah kami berjaya menyiapkan segala-galanya.

wahai teman yang disayangi ,
sungguh aku terkesima melihat keakraban kitea yang pada asalnyea kitea saling tidak suka antara satu sama lain , kini kitea adalah kitea ~ kitea bahagia bersama dan semoga PERSAHABATAN kitea ini akan kekal abadi hingga akhir hayat

p/s : pixcha akan dupl0ad nanti ~ :)

malam tu , aku adalah coordinator bagi surprise bufday party for AINA JEFFERY & TUTTY TOLTIEY :)

aku tahu aku tidak sehebat kak ijah utk merancang segala-galanyea , aku tahu aku tidak sekreatif kakna dalam mengenakan orang namun aku adalah aku ! aku cuba utk melakukan yang terbaik utk kakna dan kak ijah , maafkan adeq sekiranyea semalam bukan yg terbaik .., maafkan adeq sekiranyea makanan itu tidak sesedap masakan UMIE , maafkan adeq sebab ta dapat buat yang terbaik utk both of you ~ maafkan adeq ~

d kesempatan ini ,

adeq nk ucapkan HAPPY BIRTHDAY to myBELOVED sisters > kakNA and kakIJAH ~
semoga kakna n kak ijah mendapat keberkatan juga kebahagian dariNYA !

dan kepadea dirinyea >

semoga ktea bahagia selamanyea :)

No comments:

Post a Comment