STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: LuahanKesedihanKembali

Thursday, September 30, 2010

LuahanKesedihanKembali

pada ketika ini , saat ini ntah mengapa hati terasa k0s0ng se0lah-0lah semuanya telah hilang .. bila duk sengs0wam mulalah mata membuat kerjanya :(
petang ni jugak seperti tahu perasaanku , sama-sama mengalirkan air mata ! berdua mengalami kek0s0ngan ..

d sk0la aku HAPPY *_^ sangat-sangat-sangat ! but bila saje menjejakkan diri ke dalam kereta,tatkala itu hanya hati dan perasaan taw , tatkala itu jua aku ingin meraung dan lepaskan apa yang ku pendam selama ni.. ntah mengapa perasaan seperti ini b0leyh timbul sesungguhnyea aku pasrah , aku da xtaw nk buat apea..



me.I.myself !




kesedihan melanda jiwa kini , tiada kata seindah bahasa , tiada bahagia seindah cinta .. tiada hati seindah jiwa ! kini aku kes0rangan , menghadapi dugaan dan cabaran dengan hati yang mungkin kental ! yes ! aku kuat ~ i have t0 face with all 0f it ! i kn0w i can d0 it !


jiwaku kini k0s0ng , se0lah 0lah tiada cintaKasihDanSayang! tiada siapa yang dapat menemani hari2 sedihku , tiada siapa yang mahu menggembirakanku dan tiada siapa yang dapat membuat ku senyum kembali ..

No comments:

Post a Comment