STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: jiwang itu kadang2 banyak membantu !

Monday, September 6, 2010

jiwang itu kadang2 banyak membantu !

tatkala hati mer0nta inginkan kasih sayang luar , aku diabaikan .. tatkala aku diabaikan , aku merana .. tatkala aku merana , aku tidak dihargai dan tatkala diri tidak dihargai , hatiku pasrah .. pasrah sepasrahnyea ! aku suda mulai fedup dengan semua ni , aku da fedup dengan dia terutamanya yang selalu menyusahkan hidupku , yang langsung tidak menghargai aku sebagaimana aku menghargainya ..

tatkala aku mulai fedup , ramai yang datang menemani especially my bestie :) NUR AMALIN ! thx syg ~ dan saat itu jugala aku bejumpea dengan ramai 0rang .. ramai yang baru lam id0p ku !

tatkala itu aku sedar yang DIA itu x layak untuk ku , BUKAN AKU X LAYAK UNTUK DIA! di situ aku suda tidak menangis lagi , kesengsaraan yang aku tanggung untuk sebulan suda memadai bagiku ~ kini aku suda mula kenal erti yang sebenar ! tiada penipuan , tiada kekecewaan dan tiada kesakitan yang tinggal hanyalah perhubungan baru , kasih sayang baru , cinta bru , rindu baru dan segalanya BARU !

aku sedar aku bukanlah sempurna , aku cuba untuk menjadi sempurna tetapi aku tidak b0leyh ! aku cuba untuk jadi yang terbaeq bagi dia , tp dia ? adakah dia cuba untuk aku ? aku da banyak kali mengalah untuk dia , tapi adakah dia cuba untuk aku ? time die , die je yang bet0l dan time itu aku dianggap macam xpenah hadir lam id0p dia ! kesedihan melanda tatkala itu terjadi !

kini,
kematanganku teserlah walaupun sedikit .. aku cuba untuk bangkit bagi menuntut hak aku yang sebenar ! siapa dia mahu menghalang ? aku cuma b0neka yang dibuat maenan bagi dia , time nk cari time x nak buang ! itu aje yang dianggap!

hatiku benar2 hancur luluh , jatuh keping2 bila aku bagitaw ape yang aku rasa padanya tapi dia hanya bagi resp0n x sampai setengah p0n ! hell0 ? what the hall ? aku sape sebenarnyea bagi kau ?

smalam kau mengatakan yang kau tade kedit pastu ley jea msg ngam kawan k0 , kat ctu nampak sangatt!! cukupla..aku da b0san mengenali kau ! aku da b0san dengan perangai kau yang bagiku tidak rasi0nal ! cukupla !

maaf jika aku ckp yang aku sebenarnyea da b0san tentang kau ! maafkan aku !

aku kini suda bahagia , bertemankan kawan baeq ku yang sentiasa hadir tika aku bahagia atau susah ! kesengsaraan yang ku tanggung aku k0ngsi besama dia ! dan kini aku juga sudah ada ramai pengganti yang bakal mengganti kau suatu hari nanti ! aku taw aku akan menyesal suatuu hari nanti tapi aku rela , aku rela menyesal hari ini daripada menyesal es0k2 ,.. cukupla derita yang ku tanggung sebelum ni ~ maafkan aya !

saat ini , aku bahagia mengenali dia ! dia menceriakan aku ~ jangan risau , kali ni aku suda pandai ~ pandai dalam banyak hal ! aku da matang sedikit demi sedikit !

andai si dia atau teman dia yang baca ini , lantaklah ! saia cakap ngan awak , awak buat dek jea .. mintak maaf pastu buat pulak ! what da hall an ? s0 .. saia redha segala-galanya !

p/s :: SAIA CUBA MEMBAHAGIAKAN DIRI SAIA SENDIRI DAN NAMPAKNYA SAIA BERJAYA , SAIA BAHAGIA TANPA AWAK DI SISI !

sekian !

No comments:

Post a Comment