STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: bahagiaDIHATI !

Thursday, September 16, 2010

bahagiaDIHATI !



bila aku bersama dengan dia , hati ku bahagia sangat .. ntah kenapa kali ni aku rasa laen ! yess ! aku da banyak kali date ngan dia ~ aku da banyak kali keluar dengan dia . tp x penah lak aku berasa bahagia macam skam ! x penah lak aku rasa seperti ini





me.l0ve.him.f0rever





sebulan yang lepas , perhubungan kami x sehangat sekarang ! kit0rang sama2 menjauh sehingga aku sudah pandai mencari 0rang laen , yess ! aku hampir curang tp pecayala cinta saia hanya untuk awak ! waaah !

sebulan yang lepas , kita x sependapat .. saia marah awak marah ! saia majuk awak majuk ! saia geram awak geram ! sehingga tiada siapa yang mahu mengalah ! saia x salahkan awak s0wam lam ni , salah saia jugak x pecaya pada awak dan salah saia jugak x faham situasi awak !

tp..
setelah sebulan saia menahan , setelah sebulan saia telah tumpahkan air jernih dari mata saia kini kita suda kembali kepada yang asal , atau mungkin b0ley dikatakan kita suda kembali kepada diri masing-masing !

bagi saia
kini awak adalah 0rang yang baru , memang awak garang ! saia x ley nafikan tapi saia
jugak garang ~ yeaahh ! da sesuai t0ooo ! hee

beberapa bulan lagi awak akan menempuhi satu benda yang semua 0wam tak0t dan saia pecaya awak mampu lakukan walaupun saia akan besedih sebab sehari sebelum PERTEMPURAN tu , bufday saia ~ 4sure awak x kan sambut ! s0b3 :(
tp tapela untuk masa depan awak 0hh yaa masa depan kita , saia sanggup menyambut bufday saia kes0rangan ! heeee >.<

kini diriku terlalu bahagia, bahagia besama keluargaDIAbestie!! YEAHH !! saia tana kehilangan di0wam ! t0l0nglah ! saia terlalu sayangkan mereka !


cikTEMUTyangBAHAGIA!

No comments:

Post a Comment