STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: diriku bahagia dengannyea :)

Sunday, March 6, 2011

diriku bahagia dengannyea :)

dari kiri > pqah , pipa , suraya , KAK AIN , faten :)


me-MYSELF-new image



bajetBAEQdapatBETULKANtudungAWEKSPIYA!

assalamualaikum :)

semalam o5.03.11 adalah bufday akakQu ( nur ain farahin ) , sungguhp0n kami berbeza ibu bapa juga adeq beradeq tp bagiku diea adalah kakakku jua <3

Hari yang gembira dan bersejarah ini telah mengukir senyuman yang tidak dapat luput dalam otakku , sungguh tenang apabila dapat berkunjung ke taman diiringi orang yang disayangi juga dapat bemesraan dengan mereka semua ..

kali ini aku memberanikan diri menyambut atau lebey senang dikatakan mengepalai rancangan untuk kenekan orang atau suprise party .. pada mulenyea aku takot untuk mencemburi dalm bidang ni lagi sebab aku takot aku akan sedih di kala hari lahirku tiba tambah lagi hari lahir yang ke 17 ku kali ini aku tengah mengahadapi SPM so so sememangnyea tiada kejutan juga sambutan . aku redha :)

sungguhp0n begitu aku masih seperti dulu , gembira menyambut bufday orang dan melihat air mata juga senyuman daripada mereka sungguh tenang rasa jiwa ini ..

perasan atau tidak aku kini mula berubah , aku seperti tidak percaya dengan diriku juga pda mulanyea tp setelah aku fikirkan sememangnyea aku telah berubah . berubah menjadi lebey pendiam daripada dlu , x byak beckp cam dlu dan lebey suka menyediri dan melayan perasaan sorang diri . ntah mengapa aku jadi penat untuk bercakap =(

sekian sahaja dariku , perlu berundur untuk menyiapkan kerja rumah yang suda lama bersarang d dalam bukuku <3

*ciktemutyangpendiam*

No comments:

Post a Comment