STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: cinta aku bukan untuk dipersendakan

Wednesday, March 16, 2011

cinta aku bukan untuk dipersendakan

assalamualaikum
cinta aku bukan untuk dipersendakan . dikala aku mencoret cerita ini hatiku bercelaru mengenangkan nasib aku..

kini , aku suda semakin laen dari aku yang dulu , aku kini sudah tidak pandai bergaul seperti dulu lagi . aku lebih rela menyendiri memikirkan nasib ku . aku lebih suka bersama bb ku yang bagiku suda perfect , semuanya adea : call,sms,mms,internet dan sebagainya :

cinta aku bukan untuk dipersendakan itulah tajuk p0st ku kali ini

bila cinta ini tak lagi bermakna yang ku rasa hanyalah nostlagia di benak memori teratak hatiku , cinta aku sungguh bermakna.. aku mudah menyanyangi 0rang tapi aku sukar untuk jatuh hati pada sese0rang. dan apabila aku sudah mula jatuh hati pada sese0rang itu agak susah untuk aku melupakannya kerana aku sudah letakkan dirinya d hatiku kukuh sekukuhnya..

semalam aku dapat satu panggilan khusus daripada se0rang yang aku tidak tahu mahu percaya atau tidak cuma selepas aku menjawab panggilannya aku jadi kelam kabut , hatiku tidak tenteram jiwaku kacau dan fikiranku bercelaru memikirkan apa yang dkatanya.. tetiba aku jadi tak0t untuk meneruskan kehidupanku !

di saat inilah aku memerlukan sese0rang, sese0rang yang bet0l2 ikhlas berteman dengan diriku ~ berteman dengan diriku bukan kerana aku cantik,pandai,kaya dan sebagainya *pasan! tapi berteman dengan diriku kerana SIAPA DIRIKU YANG SEBENARNYEA ..

kadang-kdang aku terfikir , tidak layakkah aku mendapat se0rang teman yang bet0l2 ikhlas bersamaku ? yang dapat meny0k0ng aku tika aku perlukannya ?

cinta yang dibina pada awalnya bakal berakhir dengan suatu pengakhiran yang telah dirancang khusus , aku tersekima memikirkannya . sungguh hebat cinta yang diberi hingga dapat membutakan hati sesiapa saja yang terkena ! kini aku suda tidak percaya pada mana-mana manusia dan aku tidak mahu melibatkan diriku dengan cinta yang sememangnya manis pada permulaan , masam dipertengahan dan pahit pda pengakhirannya.

sungguhp0n begitu , aku tetap diriku yang mungkin berbeza pada cara pergaulanku sahaja !

sekian p0st yang merepek dariku ,

cikTEMUTyangBERBEZA :)

No comments:

Post a Comment