STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: NO title !

Wednesday, December 8, 2010

NO title !

..

..
saat ini , pagi ini baru ku sedari suatu perkara .. suatu perkara yang selama ini diri ku buat endah x endah sahaja , kini baru ku sedari betapa aku telah lalai , lalai dalam dunia yang ku cipta sendiri .

aku sentiasa mencipta dunia fanatsiku yang mana segala benda pastinyea indah , semuanya dapat buat diriku tersenyum tapi aku x sedar yang sebenarnyea dunia realiti adalah lebey bahagia !

tatkala ini diriku drembas dengan pelbagai cerita , aku mengagumi seseorang yang betol2 buat aku bangga dapat berkenalan dengan diea .. cerita diea , idop diea seolah-olah begitu jauh dengan diriku yang penuh dengan fantasi ..



aku sentiasa berfikir dan befikir dan terus befikir .. aku suka melayani jiwaku , kesengsaranku hanya aku yang tanggung ! derita id0pku hanya aku yang tanggung .. aku cuba melalaikan id0pku ,jiwaku , deritaku dengan dunia fantasi ku ! aku se0lah 0lah sudah jauh jauh daripada kehidupan sebenar !

kini aku telah mengenali sese0rang , sese0rang yang banyak mengajar aku ~ mengajar aku tentang dunia realiti ! tentang kehidupan realiti :)

*tetiba aku terasa aku baru tesedar dari mimpi2ku*

sememangnyea kehidupan banyak dugaan yang perlu dan wajib kitea tempuhi walau sesukar maneap0n , x kireala betapa perit , manis , masam , pahitnyea cerita kitea ! adunan kitea sememangnyea berbeza beza dan sudah pasti cerita kitea jga cerita yang berbeza .. apea yang laen pada saia juga laen pada awk !

kehidupan saia , id0p saia , diri saia sememangnyea bergantung pda saia .. alangkah indahnyea id0p kalau apea yang dFANTASIkan itu bet0l2 menjadi REALITI ?? andai itu terjadi , saia sememangnyea 0rang petama yang akan terus melayan id0p berfantasi !


cikTEMUTyangCUBAtidakBERFANTASI

2 comments:

  1. hanya Kuatkan Iman, semuanya Insya-Allah menjadi baik apa yang dirancang, jgn biarkan syaitan brterusan menguasai diri kita.

    ReplyDelete