STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: OMG , result ?

Monday, December 6, 2010

OMG , result ?




hari demi hari , detik demi detik ~ masa berlalu agak lamea bagiku ! menunggu result umpama menunggu detik detik ingin berpidato ! sungguh berdebar jantung ini ~ dupDAPdupDAP <3
aku sungguh risau akan result final examku , mengapa ? kerna aku taw aku lemah time tu , aku dapat rasakan yang aku punya result akan down ! yea , memang ~ aku sungguh sungguh tak0tt ! but h0nestly , aku redha atas segala galanya ~

alkisah sebelum dan selepas mendapat result :-

pada suatu pagi ISNIN bersamaan 061210 , setelah baleq dari tuisyen yang agak tidak memboringkan , saia mencari makanan seperti selalu tapi nampaknya tiada makanan d meja makan ~ terasa hampa menerpa diri ! auchh !! :( dengan agak kelaparan dan malas saia p0n berjalan menuju ke bilik abg saia yang mane d ctu b0ley nampak tempat surat , saia sk0deng dan terus menyek0deng tapi saia hampa lagi tiada surat ! peti itu kekosongan ~ saiap0n dengan hampa terus berjalan meninggalkan bilik abg saia dan duduk d atas sofa berhadapan dengan tv dan menelefon umie saia , dan beberapa minit kemudian umie datang bawak nasi ~ yeahhh !!!

setelah makan nasi dengan gel0j0hnyea , saia p0n ke dapur mengambil minuman dan terus ke bilik abg saia dan 0HHHHHHH TIDAKKK !! SURATT ~~~

saiap0n terus menyusul surat tersebut dan memang betul tekaan saia ! surat itu sememangnyea ditujukan untuk saia ! dengan hati yang agak agak nk pegi berperang DUPdapDUPdapDUPdap saia membukanyea

bissmillahirahmanirrahim ~

YA ALLAH !! alhamdulillah ~ result ku x seteruk yang d sangka ! saia bet0l2 besyukur kerna saia dapat mengekalkan prestasi saia yg dlu ~ masih bilangan A yang sama tapi subjek yg berbeza dan nomb yang sama ~ both in kelas n tingkatan ~ *alhamdulillah*




hati ini x henti2 mengucapkan kata syukur pda ALLAH ~

guys,
d0akan saia agar dapat mencapai cita-cita saia ~ saia bet0l2 akan berusaha ! yes , saia taw saia malas ~ tapi tapela saia akan lawan semampu yang mungkin ! hee :D




p/s : saia nak gilea3 BLACKBERYY !!

~ masih menunggu dan terus menunggu blackberry ~

*bLACKbeRry*

CIKtemutYANGbahagia

No comments:

Post a Comment