STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: diriku yg kian lemah ..

Wednesday, December 15, 2010

diriku yg kian lemah ..

kehidupan adakalanya kitea naek dan ada kalanya kitea turun , tatkala aku menjejakkan kakiku d rumah agam itu , aku se0lah 0lah berada d dunia fantasiku , aku tidak percaya yang akhirnya semuanya milik aku , milik keluargaku, alhamdulillah :)

beberapa hari lagi aku akan menduduki tingkatan 5 , aku se0lah 0lah tidak percaya dengan semua ini ! aku kini sudah berusian 17 tahun < masih lagi kecik , berperangai kanak-kanak >

kini kesihatanku agak terjejas , aku p0n tidak mengerti begitu lemah aku dengan diriku .. inilah dugaan id0p ,

aku gembira melihat 0rang di sisiku gembira tapi gembirakah aku ? aku sentiasa bertanya pada diri sendiri , puas hatikah aku atas semua ini ? gembirakah aku ? kecewakah aku ? tapi aku tetap tiada jawapannya .. aku biarkan semua s0alan yg bermaen d mindaku terus berputar dan berputar , aku x mampu untuk menjawab s0alan2 itu ..

kesakitan yangku alami , yg ku takuti kian menjelma .. aku sendiri tidak tahu berapa lama jangka hayat ku .. aku taw semua itu atas KETENTUANNYA , tapi aku redha atas segalanya .. aku akan berusaha manabahkan diri melalui hari hariku dengan segala penyakit yg ku alami .. mungkin peleq bila aku sebut PENYAKIT ! tapi , sebenarnyea ianya tidak peleq lagi bagiku .. untuk menerimanya agak senang tapi untuk menghilangkannya mengambil masa selamanya .. andai es0k aku dtakdirkan meninggalkan dunia yang serba indah ini , maafkan diriku ! relakan segala pemergianku ..

aku bet0l2 mengagumi AISYAH r.a ! aku ingin menjadi sepertinyea .. aku sentiasa berd0a untuk menjadi dirinya .. walaupun aku taw begitu sukar untuk aku menjadi seperti dirinya tapi aku akan cuba dan terus cuba ..

kekecewaan bercinta biasa bagi anak muda seperti aku .. g0l0ngan remaja yg hanya inginkan keser0n0kan ! biasala , setiap cinta dihiasi dengan pelbagai janji2 manis , cerita2 manis , kehidupan manis atau laen kata semuanya manis ! yea ! manis sangat , bahagia sgt tapi itu hanay cerita remaja ~

remaja > sukar untuk ditafsirkan ! bagiku remaja kini kian ilang akal , begit berani melakukan pelbagai aksi yang bagiku langsung tidak masuk akal ~ aku sebagai remaja yang juga inginkan keser0n0kan begitu tak0tt melihat aksi mereka semua , sem0ga aku dan sahabt2ku diindungi daripada semua perbuatan tidak masuk akal itu ..

fantasi+usia+kesihatan+id0la+remaja=aku lemah !

*maafkan saia atas segala-galanya,halalkan semuanya*


-cikTEMUTygSEMAKINlemah-

2 comments:

  1. jgnlh cantu...kuatkn semangat...

    ReplyDelete
  2. yeah ! saia always kuatkan semangat saia untuk menempuh segala dugaan yg akan melanda diri saia ~ mekasih ! :)

    ReplyDelete