STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: kenapa?

Saturday, June 26, 2010

kenapa?

aku benci DIA sangat2..aku x taw kenapa but 0n da sudden i hate DIA damn much! dia penyakit bagiku , penyakit yg entah ada ubat entah tidak . i d0nt n0e what i have t0 d0 next . aku call dia tadi . best ckp ngam DIA ! ser0nak! tp unf0rtunatelly , adea 0wam call dia dan kesempatan untuk aku berbual panjang dengan dia terhenti dan terst0p begitu saje . aku x taw mengapa seperti aku tergila gilakan DIA sedangkan aku hanyala pempuan biasa yg hanya mengejar keser0n0kan dalam mencari ketenangan . kenapa DIA macamni? DIA ingat DIA b0leyh memperb0d0h b0d0hkanQu ke? kenapa perhubungan yg kita bina dgn suatu ikatan menjadi seperti tanah yg kian tiada dek kerana pembangunan yg kian menjadi jadi ? mengapa menjadi seperti ini ? apalah nasibku sebentar lagi . mungkin aku perlu mendiamkan diri dan kembali menjadi suraya yg dahulu atau aku perku bangkit dari kerusi lalu melarikan diri dari semua masalah ini? ape yg perlu aku lakukan kini ? aku dalam kesempitan . 0wam ckp bila dalam kesempitan ada 0wam yg akan mengambil kesempatan ! adakah ini benar? dan jikalau ini benar mengapa? dan ape yg akan belaku next? huh..


beberapa hari lagi menjadi erti bagi aku dan DIA . mungkin bagiku ini semua beerti tp pda DIA tidak! aku x taw ape yg dia fikirkan . pda ku ape yg DIA fikirkan amat bemakna kerana aku juga ingin taw apakah nilaian aku pda DIA? adakah aku seperti emas yg amat mahal dan amat bernilai di mata dunia? atau aku hanya seperti telef0n bimbit pda dia? bila perlu ambik dan bila tidak mahu buang begitu saje.. ape aku pda DIA?


sakit . perit . kecewa . itu saje yg dpt ku gambar bagi cerita ku kini . mungkin ape yg aku c0retkan ae ni sedikit kejiwangan ! maaf . aku termasuk kedalam jiwaku yg lara . kesepian dan kesakitan melanda jiwa ku buat masa kini . maaf 0nce again n thx sbb baca ceritaku yg agak memb0sankan dan tidak ada makna bagi sesiapa cuma aku dan DIA . walaupun dia langsung tidak tahu yg aku mempunyai bl0g ini dan menc0retkan hal2 dia aku x kesah yg pentim aku dpt luahkan ape yg ku pendam selama ini .


salam c0retan..
cik aya ~

No comments:

Post a Comment