STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: kesedihanku...adakah itu jua kesedihan mu???

Monday, April 5, 2010

kesedihanku...adakah itu jua kesedihan mu???


aku x taw napea tp seri0usly aku rasa sedih yg teramat amat amat sgt..aku keciwa!

aku kecewa dengan sikap ku..aku kecewa dgn perbuatanku! aku......aku cuba untuk berubah tapi mampukah aku??

aku sebenarnyea manusia yg lemah
aku tidak sekuat apa yg 0wam tgk
walaupun aku epy
walaupun aku gelak x berenti
walaupun aku ckp aku epy
walaupun aku ckp aku gembira
tp
sebenarnyea aku tidak!
di sebalik hati kecilku ini aku kesedihan
menderita kes0rangan!
aku cuba untuk meluahkan tetapi aku x taw nk start cmnea
aku cuba untuk melupakan tapi aku x mampu
setiap masa,setiap jam,setiap minit dan setiap saat diganggu!

ahhh~
aku sedih,aku kecewa,aku sedih!!

semalam aku menggembirakan 0wam tp adakah aku akan digembirakan pda hari ini????

aku tidak mengharapkan sesiapapun untuk membantuku tp aku meminta~t0l0ng buatku gembira..t0l0ng buatku gelak sama seperti aku gelak lam makmal mase chemistry tadi..t0l0nglah~aku da x taan! aku sedih sgt....

No comments:

Post a Comment