STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: diriku bila apriL tiba

Thursday, April 1, 2010

diriku bila apriL tiba


apriL
satu bulan yg agak best agak menarik agak shamteq agak menggembirakan
sukanya bila april tiba
xtaw napea..

kehidupanQu mulai berubah aku semakin rasa diriku tua
buktinya ::

aku jadi x sehappening dahulu bila berjumpa kawan2 kak ijah n 0f c0urse semua pelik..sbb semua 0wam taw yg aku da most 'gemgam'..

herm.......

16 tahun//adakah aku suda tua???

waa~law inilah tua,,xm0la aku~x best!!!






siti wan mas suraya bt wan jeffery + nurul 'aqilah bt mat zailani ::

kami merupakan kawan baeq,,suda 3 taun lebey kami menjalinkan perhubungan s0ngsang! (upsss..)x dala,,hubungan persahabatan merangkap kawanbaeq!!!

jadi kepada sesiapa yg x puas hati dgn hubungan kami please!! talk t0 me~face t0 face!!!

jangan men ckp kt belakang jea~ xpuas hati buat cara x puas hati..jgn jadi budak2 sgt..skit2 jea ley r~

No comments:

Post a Comment