STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: hari-hariku~

Sunday, July 19, 2009

hari-hariku~

ae niey
aku 0k jek
cuma sedikit ketidakpuasan hati
kt geng SEKUTU
terutamanya
bantuan dan zakat(bukan nama sebenar)

hari makin hari
aku tambah benci kt di0wam
banyak keburukan di0wam
aku ley nampak skang
fed-up aku!

i d0n't n0w why
but i hate them s0 much!

PERSOALANNYA

apakah faktor yang menyebabkkan ini berlaku?
megapa aku leyh benci di0wam?
kenapa dan kenapa?

*semua soalan tersebut akan dapat djwb
sekiranya k0wam di tempat aku
warghh!!
x tahan da wasenya nk bedepan ngam di0wam

harapkan perbentangan je
lau x de perbentangan
harapla k0 selamat
tp engat
habes je pebentangan tu
siap ah k0
kita jumpa face t0 face

jangan harap k0wam nk selamat
x kesah ah
kena panggil ckgu disiplin ke
kena e-disiplin ke
AKU X KESAH!!
sebab
aku da x tahan
aku terlalu
lalu
lalu
dan lalu
membenci k0wam!!
t0l0ngla~!!!!

0h ya..
td pg
laLah pengsan
pengsan?
mungkin pekara biasa je kan?
ahaa..
tp kali niey laen
LaLAh pengsan atas riba Aa
giler mantap
waa..

syg!!
kita p0m nk pengsan atas dia!!
hi3..
nk jugak..

sian lalah
malu giler dia
da la
Aa tu sememangnya
da tergilekan dia
DUSH!!
satu kebetulan yg diimpikan
ceh..

whateva is it
LALAh kena SETIA ngan cik Z kita
x ley curang2 taw?
x baeq curang niey
ngee~

t0 tasya
bwu sari x behubung
tp sya wasa
da lama gler
x tahan wasanya..
mish u la darlim~
hi3..

masih dalam pers0alan

-siapakah tasya?
-wujudkah dia?
-pelik? DUSH!
sememang


DUSH!
DUSH!
dan
DUSH!
lagi..

hidup niey amat pelik kan?
kadang2 kita HAPPY
kadang-kadang kita SEDIH!
kadang-kadang kita BAHAGIA!

warggggh!

LIFE IS COMPLICATED!!!!!!

lastname:

aku benci bantuan dan zakat s0 much!!!!!


-i miss my br0 s0 much
-kak ijah guk
(adeq windu kakijah sgt2)
-miss my family~!
ehem..
includela yea?ngeeee~~~

i miss my darlim
x lupa guk ngam tasya
i windu gler kt u
syg u sgt2..
hi3,,,



0takku beku~
terjem seketika~
heh

No comments:

Post a Comment