STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: AKU TERCEDERA+TERSEKSA!!

Tuesday, July 21, 2009

AKU TERCEDERA+TERSEKSA!!

kemarim-ISNIN-

aku lawan baseball
DUSH!!
kaki ku tiba2
'terkenc0ks'
ape yg aku taw
lepas je aku lari
tiba2 jek
kakiku sakit
tp
aku still tahan
dan
finally
kumpulan aku MENANG!!

~we r da champi0n~

ceh..
hahahhaha..

1st time menang si0t!
bangga niey

hahaha..

8-6 lau x silap
ehem..
ngee~
*aku jiwa perasan*
hi3..

erm..
mungkin da j0d0h k0t
my darlim p0m sakit kaki
-sehati sejiwa la katakan-
uhuuuu..


-SELASA-

pagi tu ada perhimpunan
hampir separuh pelajar SMKSI
kena r0tan
TIDAK TERMASUK AKU YA?
(yg penting)
heheh

nasib ah k0wam
sape suh x ek0t
peraturan sek0lah
laen kali ik0tla aku niey
ceh..
blah ah k0 suwaya~

btw,
ae niey geng DAIM'S
buat perbentangan

well
perbentangan ok jek
cuma sedikit bedebar~

sampai tersyashur
bahasa inggeris
-maybe-
-s0mething-
tu la pekataan yang
terkeluar
huh..
gugup si0t

sian dharmira
pucat giler muka dia

ehem..
bedebarla katakan

0h ya,
hal aku ngam GENG SEKUTU
da 0key
da selesai segalanya
aku da x benci di0wam agi
sal bantuan dan zakat tu
da 0key
semuanya da 0key

alhamdulillah
akhirnya selesai guk kan?

aa dan far p0m
da tegur aku
walaup0m da x serapat dlu
but its 0key
aku x kesah~

ermm..
td kd ckp
ada 0wam tu g billi0n
herm.
pelik ah
kata kaki sakit

DUSH!
curang kah dia?
0h n0pla..

x kan k0t
but..........................
huh..

-NEVER MINDLA-


eh..
x engat nk ckp
bibik bru kita da sampai
nama dia RIKA
muda giler dia
but seri0us
RAJIN!
aku memang TABIK SPRINGG
ah kt dia...
mantap ah!!

~hidupku sekarang LENGKAP~

LOVE my family s0 much!

AKU JIWA KOSONG?

0H YA..
TASYA!
I REALLY NEED U!
MISHIM U S0 MUCH DARLIM!!!!!!



when i need u
just close my eyes and i'm with u
and all that i so want to give u
it's only a heart beat away

when i need l0ve
i h0ld 0ut my hands and i t0uch l0ve
i never knew there was so much l0ve
keeping me warm night and day


miles n miles 0f empty
space in between us
a teleph0ne can't take the place0f ur smile
but u n0e i w0nt be
traveling f0rever
it's c0ld 0ut ,but h0ld 0ut and
d0 like i d0

lalallalallala

dgrlah lagu niey~
best gler~~~~~~~



-t0 my SEKUTU
1st skali
sya mintak maaf sgt2
sebab membenci k0wam

-t0 my family
adeq mintak maaf if
adeq ada wat slah ke ape

-t0 my dearest bestfwens
*aqilah
-sya mintak maaf if sya
ada wat salah ape2 kt awak
awak jgn bimbang
sya syg awak selamanya~

*tasya
-kita bwu kenal
but sya wasa kita da lama kenal
rasa "KACIP" sgt..
hehe
thx syg...
KAWANBAEQ SELAMANYA~

-L0VE B0TH 0F U DAMN MUCH-


lastnAME:

AKU JIWA K0S0NG~~~~~!

1 comment: