STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: daBESTDAYeva

Friday, January 14, 2011

daBESTDAYeva

ASSALAMUALAIKUM :)

13 JANUARI 2010

MAJLIS AFILIASI PEMIMPIN MURID 2011







kegembiraanku pada majlis ini begitu teserlah bukan kerana majlis itu sepenuhnyea tetapi kerana kehadiran atau wujudnyea erti PERSAHABATAN yang kian giat disambungkan .. aku begitu gembira dapat berkenalan dan dapat bersama sama dalam BP d zs sesungguhnyea aku menghargainyea dengan setulus jiwa ku ~

kenangan ini akan ku taut dan ikat seikatnyea di dalam k0tak fikiranku ~

saat nama aku disebut 0leh pengerusi majlis aku menjadi berdebar debar ya mungkin bukan bedebar2 like nk pegi bertanding but macam wujud satu perasaan yang membangkitkan semangatku untuk berjuang dan menjadi pengawas sekaligus menjadi pelajar yang cemerlang :) aku tidak kisah jika aku dikutuk atau dikatakan berbagai macam , bagiku life must g0 0nn ~ aku b0leyh teruskan kehidupan ku ! yea, aku mampu ~ aku percaya pda diri ku sendri ..







kegilaan kami begitu teserlah tatkala kami bersama , aku menjadi gile dengan serta merta .. berdamping dengan kawan2 yang sama 0tak amatlah menggumbirakan hati ..








inilah c0retan id0pku , adakalanyea kita naek dan adakalanya kita turun dan apabila kita turun bukan beerti kita jatuh selamanyea ~ aku begitu bahagia bersama-sama rakan2 seperjuanganku ~ selamat betaut kasih selamanya <3



p/s : maaf,p0st ini hanyalah pixcha semata-mata tiada m0od utk bercerita dan idea sudahp0n menghilang kemana p0n saia tidak tahu ~ hee


*cikTEMUTyangBENCIsemut*

No comments:

Post a Comment