STATUS UPDATED!
Uitm Puncak Alam
the legend of suraya: my birthday :)

Thursday, November 25, 2010

my birthday :)

191110

sedang asyik men0nt0n tv , saia dikejutkan dengan satu panggilan daripada kakak saia (DR.AINA) , dia mengatakan yang pak sdare saia sakit , time tu saia cukup cemas ! saia tanpa berfikir panjang terus pakai tudung , time tu saia baru saje pulang dari makan makan rumah AQILAH (sb saia) jadi suda semestinya saia memakai BAJU KURUNG *terasa ayu ! auw ! hee ^_^

agak lama saia menunggu tiba tiba HOOOOOOONNNNNNN *abg ipar saia (DR.RAHIMIE) mengh0n
keretanyea , saiap0n dengan tanpa segan silu dan kalutnyea cepat2 turun dan :-

kak na : aek ? pakp0 adeq paka bju kurum nish ?
saia : key n0k lawat 0re sakit *bajet baeq
abe mie: biarla , eyh2 cepat2 ! lewat d0s nim !
saia : emm..

saia suda pelek dengan kata2 kakak saia tp saia masih tidak dapat berfikir dengan lebey lanjut !

atas kereta ~

tiba tiba...,........

0H NOOO !! saia diculik ! kakna mnerpa saia dari depan ~ dia menutup mata saia dan jenk jenk jenk SEMUA SUDA GELAP ! *seram x ? haha !

dan
ini lah yang terjadi :-















jangan jeles ! setelah lama saia menanti bufday saia dsambut d tempat sebegini akhirnyea pada usia yang suda semakin hampir dengan akhirnyea saia disambut sebegini meriah dan saia > merasakan diri saia cukup BODOH < sebab x menghargai saat2 itu , saia sepatutnyea berasa GUMBIRA tapi saia SEDIH ! ntah mengapa.. tetapi selepas 191110 baru saia mengerti ~ thx kakna & a.mie ! syg b0th 0f u damn much !



OMG i'm 16 already !

haha ! saia suka ayat saia ~

* pada tanggal 21 n0vember 2010 tepat pada pukul 4.45 petang saia sah 16 tahun , sungguh tidak dsangka cepat sungguh masa berlalu ~ mungkin dulu , saia kanak2 riang .. men basikal sampai cedera , lari2 sekeliling rumah , l0mpat2 macam 0wam gilea , maen masak2 dan macam2 lagi ^_^ seri0usly saia RINDUKAN saat saat itu ~

kini saia adalah pelajar maksud saia bakal pelajar yang akan menduduki peperiksaan yang besar iaitu SPM .. sungguhp0n begitu perangai kebudak budakan saia masih lagi lekat dalam id0p saia se0lah 0lah tidak mahu lepas dari id0p saia ~ sudah sebati lagaknyea ^_^

walaupun begitu , saia sedar diri saia perlu kuat melawan sifat kebudak budakan saia dan menjadi pelajar yang educated :) saia cuba jangan risau !

kehidupan saia dari tahun ke tahun , dari bulan ke bulan , dari minggu ke minggu , dari hari ke hari , dari jam ke jam , dari minit ke minit , dari saat ke saat akan saia tempuhi dengan tabah dan kental ! saia semakin memahami id0p saia dan saia semakin pandai menghargai diri saia ! saia xkan sia siakan id0p saia , diri saia !

walaupun BENCInya orang pada saia , walau BANYAK manep0n dia mengUMPAT pasal saia , saia x kesah sebab saia taw dia IRI HATI pda saia :)
memang h0nestly SEDIH :( tapi saia faham inilah asam garam kehidupan ~ dengan lanjutnyea usia saia bermakna semakin matanglah saia !

anda anda !!

saia da tua ~
saia bahagia menjadi tua :)

CIKTemutYANGDaENAMbelasTAHUN *_^

1 comment: